poniedziałek, 8 października 2012

Day 4.


10000 połączeń ode mnie nie zdołały zmusić Cię do odebrania telefonu. Myślałem, że wszystko jest na dobrej drodze, ale los musiał to zepsuć. Wszystko sprzysięgło się przeciw mnie, byłem o tym przekonany. Jednak jeszcze wtedy nie wiedziałem, jaką cudowną niespodziankę szykuje dla mnie życie. Ale i tak nic tak nie zabija od środka, jak zawód miłosny. Danielle, która odwiedziła Liam’a próbowała mi pomóc. Także dzwoniła do Ciebie, ale jej także odpowiadała tylko poczta głosowa. Żeby tego było mało przyszła także moja dziewczyna.
-„Powiedzcie, że jestem chory” – poprosiłem chłopaków i uciekłem na górę.


~*~

PRZEPRASZAAAAAAAAAM, że taki krótki, ale nie każdy dzień będzie opisywany na kilka tysięcy słów :P Pod ostatnią notką z trudem uzbierało się 5 komentarzy, ale chociaż były pozytywne, więc wybaczam :) W piątek w całkowitej ulewie i wietrze przebiegłam 10 km! *___________* Jestem z siebie dumna haha :D Nie wiem kiedy następny Dzień, ale postaram się jak najszybciej, co nie łatwe, bo zaczynają się prace klasowe. Poza tym musze udzielać korepetycji z chemii mojej koleżance. Mam nadzieję, że rozumiecie. A tak w ogóle muszę się poskarżyć, bo jakieś 2 laski SKOPIOWAŁY MOJEGO I PAULII BLOGA http://truestorybynattandpina.blogspot.com/ Nosz kurwa!!! -,- Najchętniej bym je rozniosła! Nawet to, że spotkali się pod kiblem się zgadza!!! Jeszcze raz przepraszam, że krótki Dzień, następne będą dłuższe, obiecuję! :)
Buziakiii!
Natt.

4 komentarze:

  1. Daj spokój, to co, że krótki rozdział - jeśli każdy ma być porywający i niezwykły - pisz takie krótkie :)

    W wolnej chwili wpadnij na mój blog, głównie poświęcony Niallowi :)
    + zareklamuj swój blog w zakładce 'Reklamy blogów' !

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super!! tylko szkoda, że taki krótki, ale to nic czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :)
    zapraszam do siebie:http://you-are-my-only-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki, lecz nadal niesamowity.
    Jestem ciekawa jak to będzie z Lou i El.. W końcu nie będzie się ukrywał wiecznie.

    OdpowiedzUsuń